eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieJak to ogarnąć?Re: Jak to ogarnąć?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
    stu.neva.ru!news2.arglkargh.de!news.mixmin.net!aioe.org!peer02.ams4!peer.am4.hi
    ghwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.new
    s.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-
    mail
    Subject: Re: Jak to ogarnąć?
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    References: <b...@g...com>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <20200606140429.3ebc53bc@mateusz>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <b...@g...com>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <0...@g...com>
    <2...@g...com>
    <rca5b2$jom$1@news.icm.edu.pl>
    <8...@g...com>
    <5eea520c$0$17348$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Thu, 18 Jun 2020 23:07:19 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.9.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <e...@g...com>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Content-Language: pl
    Lines: 32
    Message-ID: <5eebd780$0$17356$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 5.173.112.130
    X-Trace: 1592514432 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17356 5.173.112.130:32269
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 3399
    X-Received-Body-CRC: 2799784452
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:564254
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2020-06-18 o 14:19, Kris pisze:
    >> Po prostu nie mam na to czasu i traktuję takie kontakty jako
    >> nieprofesjonalne i niepoważne.
    > Ja zas na dzięń dobry skreślam tych co "nie odpisuje na meila"

    > Jak ktoś nie potrafi/ nie chce przedstawic oferty czy udzielic odpowiedzi via email
    to traktuje go jako mało profesjonalnego i unikam z takimi współpracy

    Gdzieś to wyczytał, że nie potrafię czy nie chcę przedstawić oferty na
    e-mail?

    Jak ktoś nie chce porozmawiać i spotkać się wcześniej, abym obejrzał
    zakres robót to oznacza, że nie jest to żaden klient tylko jest to
    zwykły pytacz, który boi się, że będzie później musiał dać konkretną
    odpowiedź - tak lub nie. Nigdy tacy pytacze nie byli moimi klientami, bo
    z reguły albo skąpili na fachowców i szukali metody "aby utrzeć dupę
    szkłem", albo byli to tylko i wyłącznie początkujący wykonawcy, którzy
    nie wiedzieli jak wycenić swoją robotę.

    Na moje usługi nie każdy zasługuje i już dawno przestałem płakać, że nie
    zdobyłem kolejnego pierdołę jako klienta. 100% moich klientów jest z
    polecenia. Klienci, którzy mogli sami zobaczyć i ocenić moją robotę.
    Jeżeli się ze mną kontaktują to dobrze wiedzą, że nie jestem najtańszy,
    ale po mnie już nikt nie będzie poprawiał i wiedzą, że jak ustalimy, że
    ma być tak czy tak to tak będzie. Wiedzą też, że wszystko będzie
    zrobione zgodne z przepisami i będzie funkcjonować jak w przysłowiowym
    "szwajcarskim zegarku". Są to klienci na 100% zdecydowani na moje
    usługi, którzy nie szukają tańszych "zamienników". Wiedzą też, że od
    strony technicznej wszystko będzie zrobione perfekcyjnie.

    Niestety tego typu usług nie da się ustalić e-mailowo czy SMS-ami.
    Dlatego klient, który chce ze mną ustalać szczegóły e-mailowo czy
    SMS-owo nie jest klientem, którego mogę traktować poważnie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1