    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Jak u Was z grzaniem we wrzesniu?
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Sender: Myjk <>
    <5je9857xkn2s$.dlg@myjk.org> <l1p3ba$qbe$1@speranza.aioe.org>
    <1...@m...org>
    <5...@g...com>
    <e...@m...org> <524092a6$0$1232$65785112@news.neostrada.pl>
    <l1rdvb$hf5$1@node2.news.atman.pl>
    <5241fb36$1$1255$65785112@news.neostrada.pl>
    <l1ulop$mnj$1@node2.news.atman.pl>
    <5243d5a9$0$2232$65785112@news.neostrada.pl>
    <l20old$nfk$1@node1.news.atman.pl>
    <5243ed06$0$1253$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <2...@g...com>
    <b...@g...com>
    <5...@g...com>
    <0...@g...com>
    <52474824$0$1258$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Mon, 30 Sep 2013 07:42:37 +0200

    Sat, 28 Sep 2013 23:20:38 +0200, uzytkownik

    > ... gdzie przyjmą, albo i nie przyjmą, bo są limity
    > roczne ile czego wolno przywieźć.

    Nie ma limitów -- wystarczy że zapłacisz za nadmiar produkowanego przez
    siebie ścierwa. Trzeba być niezłym śmieciarzem, żeby limity przekraczać. I
    jakoś nie trafia do mnie argument, że ty masz problem po swoim poprzednim
    właścicielu, to wszystko jest ŹLE zrobione. Masz problem, zapłać żeby się
    śmietnika z podwórka pozbyć -- będziesz "na czysto", i nie będziesz musiał
    truć. Póki co widać, że chciałbyś wszystko darmo. Tymczasem odbiór,
    składowanie czy spalanie nadmiaru twojego ścierwa, KOSZTUJE. Czemu niby,
    m.in. ja, mam za to płacić?

    > To jest właśnie granie w chu....
    > Zcedować wszystkie obowiązki na obywateli tzn.
    > sortowanie i magazynowanie.

    Czy ty w ogóle rejestrujesz co się do ciebie pisze? Nie masz obowiązku
    sortowania. Zapłać więcej, posortują za ciebie na wysypisku. Masz problem z
    magazynowaniem zapłać więcej, przyjadą częściej.

    > Zabronić zawierania indywidualnych umów
    > z firmami zajmującymi się wywozem śmieci,

    Znowu czegoś jeszcze nie zrozumiałeś? Ustawa tego zabrania, żeby nie robić
    wałków, czyt. papierek można było w moment załatwić, bo firmy śmieciarskie
    chętnie sprzedawały rachunki za odbiór śmieci co tydzień. Miały na tym
    przebitkę 1000%. Po śmieci przyjeżdżały natomiast raz na miesiąc, albo i
    raz na dwa miesiące (albo i wcale), bo reszta tych śmieci lądowała w
    kominie, albo w lasach. Już kapujesz czemu nie można zawierać umów
    indywidualnych? Żeby cwaniaków wyeliminować.

    > a jednocześnie zrobić limity ile czego wolno dostarczyć gminie.
    > Toż to się kur.... nóż w kieszeni sam się otwiera.

    Tylko paru wyjąkom (choć patrząc po naszym społeczeństwie, całkiem sporo
    tego jest), które mają postawę roszczeniową tudzież nie potrafią pomyśleć.

    --
    Pozdor Myjk