  • Data: 2013-09-30 20:58:10
    Temat: Re: Jak u Was z grzaniem we wrzesniu?
    Od: p...@t...pl szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 30 września 2013 09:37:40 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
    > Użytkownik napisał w wiadomości grup

    oglegroups.com...

    > Drobna uwaga: Zawsze tak było tylko mało kto tego przestrzegał. Do śmieci
    >
    > komunalnych nigdy formalnie nie można było wyrzucać zużytych baterii
    >
    > świetlówek czy puszek po farbach, gruzu, opon i wiele wiele innych.
    >

    > Pozdrawiam
    >
    > Ergie

    Chyba nie zrozumiałeś przekazu. Każde śmieci wg mnie powinny być odebrane z posesji.
    Jakiekolwiek inne formy i nakazy można sobie w buty wsadzić w kontekście ochrony
    środowiska, dla tego nie rozumiem czemu odnosisz obecne prawo do tego co był
    przedtem. Przedtem był śmietnik w lesie, teraz mam go nieopodal również. Składa się
    między innymi ze śmieci i również odpadów wymienionych przez Ciebie. Coś się zmieniło
    oprócz prawa?