    From: "Yzedef" <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jak zapewnić wentylację dachu między deskami a wełną
    Date: Wed, 3 Jun 2009 22:17:18 +0200

    Użytkownik "kiki" <j...@g...ky> napisał w wiadomości
    news:h068gl$jvf$1@opal.futuro.pl...
    > "olob kowalski" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message

    > Już spokój ! :-) Obaj macie rację z tym ociepleniem dachu :-) Nie mają
    > natomiast inni, którzy coś tu usiłują gadać :-)

    :) kurcze tak czytam i nic nie wiem :) oswieccie mnie wiec prosze bo za 2
    tyg. dojde do tego etapu i w sumie fajnie bybylo miec dobrze polozony dach,
    na razie stan surowy... poddasze uzytkowe, dach bedzie bez deskowania i w
    projekcie mam tak: blachodachowka, łaty kontrłaty, folia paroprzepuszczalna,
    krokwie, welna 16cm, i paroizolacja? czyli znow folia mam rozumiec?, no i na
    koncu KG.
    Jest to w miare prawidlowe rozwiazanie??, nie musze miec super hiper
    idealnie.. aby bylo prawidlowo.. nie mam zbyt duzo wolnej przestrzeni aby
    robic 40cm warstwy gdyz jest to rozbudowa starego domu.
    Z gory dzieki za wszystkie wypowiedzi :)

    Pzdr
    Yzedef