  • Data: 2015-06-10 19:54:52
    Temat: Re: Jak zapobiec asfaltowaniu?
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-06-10 o 16:06, Maciek pisze:

    > Na odcinku 40 m wzdluz mojej dzialki ciagnie sie 3-metrowej szerokosci
    > drozka polna, ktora nalezy do gminy i w ewidencji ma status "dojazd do
    > pol". Konczy sie slepo na granicy mojej dzialki z sasiednim polem.
    >
    > Co moge zrobic, gdyby ktos wpadl na kretynski pomysl naklaniania gminy do
    > jej wyasfaltowania (co jest malo prawdopodobne, bo gmina kasa nie smierdzi,
    > a droga ma 300 m)?
    >
    > Dlaczego pytam - na 3 m szerokosci nie zmiesci sie droga i row (a nawet
    > jesli, to nie ma gdzie odprowadzic wody z rowu), wiec kazdy wiekszy deszcz
> [...]

    Nie wiem jak to wygląda po ostatniej zmianie Prawa Budowlanego, ale do
    tej pory na zrobienie drogi trzeba było mieć pozwolenie na budowę co
    wiązało się w powiadomieniem sąsiadów czy mają jakieś przeciwwskazania.
    Ty masz, nie można odprowadzać wód opadowych na nie swoją działkę, więc
    możesz "oprotestować" to lub tamto.