    From: Runt <t...@a...prv>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jak zbudować małą fotowoltaikę bez akumulatora?
    Date: Wed, 15 Dec 2021 11:43:08 +0100
    <61b911a9$0$533$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    <61b91d9e$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@g...com>
    <61b9215e$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>

    W dniu 2021-12-15 o 03:53, KANALIA* Zenek Kapelinder pisze:

    > Na oceanie spokojnym w chuj prądów morskich i papierek będzie zapierdalal jak mały
    parowozik od tych prądów. A jak to papierek od cukierka, na przykład michałka albo
    baryłki że śliwka, to go żółw wpierdoli i będą to w tv pokazywali jak mu go z gardła
    wyciągają. Nie wolno papierków do wody wyrzucać ani torebek plastikowych bo żółwie je
    polykaja.Na oceanie z założenia nie ma gór żeby woda z nich spływała i nie może być,
    chociaż jest, ani niżej ani wyżej. No fakt że w Łodzi chociaż jest sporo rzek ich nie
    widać bo w kanałach pod miastem płyną. Ale jak byłem w Anglii to widziałem taka duża
    rzekę że w Polsce takiej nie ma. I był akurat przypływ i ona płynęła w drugą stronę
    niż normalnie czyli pod górę płynęła. W związku z czym swoją teorię o papierku możesz
    swojej starej w pizde wsadzić. Ewentualnie masz mnie w dupę przez ten papierek
    pocałować. Bez papierka nie da rady bo brzydliwy jestem. Jak jest fosa dookoła miasta
    debili to nie musi być wyżej albo niżej żeby zobaczyć że papierek zanim nasiaknie i
    utonie będzie się poruszał. A to za sprawą tego że ziemia się obraca i tarcie wody o
    brzeg powoduje że woda w fosie płynie trochę wolniej. Jak do baterii nic nie jest
    podłączone to nie wiesz czy w niej jest prąd bo może być popsuta i prądu w niej nie
    będzie.

    ty już wiesz co ... ;-)))

    --
    Runt