  • Data: 2021-12-15 13:55:28
    Temat: Re: Jak zbudować małą fotowoltaikę bez akumulatora?
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wednesday, 15 December 2021 at 13:46:50 UTC+1, LordBluzg(R) wrote:
    > Znów przylazłeś bredzić? Kupę już zrobiłeś?
    >
    > Pokaż mi taki chiński zestaw na 4 pompy po 50-80W z panelem 300W :)
    >
    > Są zestawy z pompką 5W, możesz sobie kupić i spłukiwać wodę w kiblu.

    montuje i to działa w tym samym dniu.
    > Sru. Gupi jesteś i wiem że ci to nie minie :) Nawet mnie to cieszy :)

    > Jak? W tym wątku pisałeś że zimą takie pompki w lodzie pracują ale
    > słońca nie wystarcza. To się zdecyduj bo ciągle bredzisz :)

    > Srycznie, niczego nie kumasz, jesteś intelektualnie amebą i do
    > kumkającej żaby sporo ci jeszcze brakuje :)
    > O, słusznie. Widzę jednak że to dobry trop, zatem kup bilet do Afryki i
    > znikaj :)
    > --
    > LordBluzg(R)
    > <<<Pasek Grozy TVPi?>>>
    > PIBAĆ JES
    dobże dobże, rzyj swoimi deluzjami
    i bodój Zenkowe światy.

    Bo reszta świata juz kupiła solarne pompki do wody za grosze
    i nie wie gdzie tu problem

    Pewnie zaraz napiszesz jak zbudowac własny sedes z pudełek tekturzanych z Biedrony

    Wymyśl coś jeszcze to się posmiejemy

    ha ha ha
    cha cha cha