  • Data: 2010-07-15 07:07:11
    Temat: Re: Jaka grzałka do bojlera?
    Od: "Jackare" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> napisał w wiadomości
    news:4c3eb1c7$0$17086$65785112@news.neostrada.pl...

    > pn-pt
    > 13:00 - 16:00 - II taryfa - w dzień nikogo nie ma w domu ale tani prąd i
    > grzanie na wieczór
    > 22:00 - 24:00 - II taryfa - chodzę spać późno i zdąży się nagrzać woda na
    > kąpiel, reszta domowników korzysta z wody nagrzanej w dzień
    > 4:00 - 6:00 - II taryfa - aby mieć na poranne czynności
    >
    > so-nd
    > dodatkowo mam ustawione grzanie w rano, dzień, wieczór po 1 h na
    > sprzątanie, mycie itp., bo wiadono, że w weekend się więcej wody zużywa bo
    > wszyscy w domu i dochodzą dodatkowe czynności

    A ja mam jedną taryfę i "zwykły" łazienkowy bojler 80l ustawiony na około 70
    st. Najtaniej ze wszystkich kombinbacji jakie czyniłem jest mi go po prostu
    załączyć, ustawić temoperaturę na termostacie i zapomnieć. Wszelkie
    kombinacje z grzaniem czasowym itp przynosiły tylko zwiększone zużycie
    energii.
    --
    Jackare