  • Data: 2022-07-11 09:05:34
    Temat: Re: Jaka hydroizolacja na balkon?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sun, 10 Jul 2022 18:43:28 +0200, Jacek

    > Mam do zaizolowania nieduży balkon. Na izolację pójdą płytki.
    > Macie jakieś praktyczne doświadczenia z izolacją przeciw przeciekaniu na
    > zewnątrz? Rozważam Mapelastic albo folię w płynie.
    > Może są jakieś nowsze "patenty" na hydroizolację balkonu.

    Robiłem gotowym Woderem Atlasa:
    https://allegro.pl/oferta/atlas-woder-e-folia-w-plyn
    ie-hydroizolacja-5kg-10434039132
    jak i mieszaną masą dwuskładnikową:
    https://allegro.pl/oferta/atlas-woder-duo-elastyczna
    -izolacja-przeciwwodna-11489518935

    Gotowa "folia" popękała, nie wiem czy to wynik operacji słońca,
    niemniej masa (nie maluje się tym jak "folią w płynie" tylko
    nakłada się szpachlą jak zaprawę) nie popękała wcale i odnoszę
    wrażenie że na balkon to drugie to znacznie lepsze rozwiązanie.

    --
    Pozdor
    Myjk