    From: "Jarek M." <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jaka srednica rury ?
    Date: Wed, 22 Jul 2009 23:31:37 +0200

    Witam
    Zdecydowałem poprowadzić dwie rury fi 75 mm ( bez problemu upchnę w warstwie
    ocieplenia), pod kominkiem zejdą się w "kolektorze powietrznym" fi 110.
    Wiem że ten "kolektor" trochę zdławi przepustowość tych rur ( liczone wg.
    pola powierzchni) ale na chwilę obecną nie mam innego pomysłu.
    Mógłbym pokomninować ze średnicą fi 150 żeby do niej wprowadzić te moje dwie
    rury 75 mm. ale konstrukcja robi się trochę toporna i pancerna.
    Tak czy inaczej chcąc to zrobić tanim kosztem musi być "rzeźba".

    A może wiecie jakiej śdrednicy są najczęściej wejścia od dołu kominka dla
    powietrza ?

    Pozdrawiam
    Jarek