    Date: Wed, 01 Aug 2012 14:16:16 +0200
    From: quent <x...@x...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jaka szlifierka kątowa?

    W dniu 2012-08-01 13:43, Aleksander pisze:
    > Ale działać - działa - do użycia kilka-kilkanaście razy w roku
    > starcza.

    Przecież akurat szlifierka to skrajnie niebezpieczne narzędzie - obroty
    bardzo duże, cięte przedmioty to też zwykle twarde sztuki. Przeciążenia
    więc niemałe.
    Szczerze mówiąc bałbym się pracować ze szlifierką za 29zł.

    Kiedyś, dawno temu, przy okazji budowy mojego pierwszego domostwa,
    kupiłem małego niebieskiego (niby seria profesjonalna) bosha za ok.
    niecałe 400pln.
    obskoczyła już drugą budowę domu i ma się świetnie. Ta niebieska seria
    jest zdaje się odporna na pyły różne... bardziej trwała.
    Polecam.

    PS
    widzę, że dziś można nabyć coś podobnego za mniej niż 300pln.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info