    From: nadir <n...@h...org>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jaka szlifierka kątowa?
    Date: Wed, 01 Aug 2012 23:03:37 +0200

    > Auć, niczego dobrego niestety nie kupisz, a szkoda.
    > Polecił bym Ci Makitę, ale cenowo nie ta półka. (używam w firmie od lat
    > 6 sztuk i żadna nie zrobiła mi problemów).
    No a taka?
    http://allegro.pl/szlifierka-katowa-ga5030-makita-ga
    -5030-125mm-i2517759652.html

    > Acha - są rodzaje szlifierek. Dobrze jest sprecyzować czy wolnoobrotową,
    > czy szybko. Pomimo regulacji obrotów nie są zamienne.
    A co lepiej wybrać? Ma to być raczej amatorskie użycie, na razie przy
    drobnych pracach na budowie, potem nie wiem do czego będę używał, więc
    wydawać kilka setek na Makity czy inne Hilti nie ma chyba sensu.

    > Teraz tak.
    > Jeżeli możesz, kup taką, która oprócz regulacji ma płynny start.
    > Staraj się wybrać ciężką, puść ją i oceń drgania.
    No właśnie nie mam jak ocenić, w mojej miejscowości nie ma wielkiego
    wyboru, jest tylko Brikomarsze, ale tam jest jedynie duży wybór
    "chińszczyzny".
    Pozostaje mi zamówić coś przez internet, dlatego pytam tu. Jeżeli jest
    jakaś na prawdę godna uwagi szlifierka, to mogę te dodatkowe 100 złotych
    odżałować.

    > Kup 125, nie kupuj 115.
    115 w ogóle mnie nie interesuje, w grę wchodzi tylko 125mm.