  • Data: 2009-03-28 19:58:55
    Temat: Re: Jaka wiertarko-wkretarka
    Od: "Irokez" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojciech Skrzypinski" <u...@g...com> napisał w
    wiadomości news:49cde9e3$0$29439$f69f905@mamut2.aster.pl...

    > Do wiercenia otworow jakakolwiek wiertarka na 230 V.
    > Do scian G/K i montazu mebli - jakakolwiek niemarkowa wkretarka
    > akumulatorowa 14,4 lub nawet 18 V. Ja mam Dedre, ktora przetrwala remont
    > generalny i nie tylko. Jesli cos jest do wszystkiego to jest do niczego.

    Dokładnie.
    Kiedyś kupiłem TOYA 20.4V z udarem.
    Mam do dziś, wierciło to w drewnie, w stali, w betonie (bo nie miałem nic
    innego pod reką, długo to trwało ale wiertła porządne miałem) oraz
    szlifowałem packą z papierem ściernym belki na działce i wkręcało w nie
    długie i duże wkręty.
    Po zdaje się 3-4 latach padły akumulatory to wywaliłem z pudełka i wstawiłem
    walające się Sanyo R14 i zamiata do dziś. Mam w robocie jakąś Makitę na 12V
    i cienkie toto, zabawka.. tylko lżejsza co jest zaletą jak składasz meble i
    przykręcasz tylna ściankę na tysiące wkretów. Od tej Toya to mozna się
    bicepsów nabawić ;-)
    Obecnie mam tylko tą Toya oraz Bosch Hammera jak idę do betonu albo prętów
    zbrojeniowych..

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez