  • Data: 2009-03-18 10:01:08
    Temat: Re: Jaki beton na szambo ?
    Od: "Druid29" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Szumek" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:gpo6v3$fkb$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Witam
    > chcę sobie wylac szczelne szambo betonowe 2x2x2 m
    > jaki beton będzie odpowiedni i grubość scianki
    > czy beton B15 i ścianka 10 cm wystarczy ?
    > pozdrawiam
    A nie taniej, łatwiej i szybciej będzie zamówić gotowe szambo betonowe z
    atestem? Mam takie coś - montaż z wykonaniem wykopu, położeniem rury i
    zasypaniem trwał może 8 godzin. Ścianki mam 10 cm, a pokrywę 12 cm - ze
    zbrojeniem przeliczonym pod metrową warstwę ziemi oraz manewrowanie
    samochodów. Beton B-20, z zewnątrz pomalowane izoplastem lub czymś podobnie
    wyglądającym.

    --
    Pozdrawiam,
    Druid29