  • Data: 2010-02-07 20:51:00
    Temat: Re: Jaki ekspres wysoko ciśnieniowy do kawy ?
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja mam automat i kolbowy - i nie widzę specjalnej różnicy na korzyść
    > kolbowego.
    > Owszem, nie jestem miłośnikiem kawy typu "lavazza to syf, każda kawa
    > poniżej
    > 200zł za kg to dla plebsu"...

    Źle mnie oceniasz, ja też taki nie jestem.
    Nie kocham robić ceremonii z parzenia kawy, ale robię to bo smak kawy dla
    mnie z automata jest nie do przyjęcia.
    Po prostu na tyle dla mnie kawa jest letnia i mało aromatyczna i bez pianki
    (mówię o espresso) że warto pobawić się moim zdaniem z kolbowym.

    > Dobre dobre... w drugą stronę się używa argumentu "nie stać Cię i
    > dorabiasz
    > ideologię" :>

    :)))))
    O gustach się nie dyskutuje więc:
    reasumując - kolega co siępytał o ekspresy powinien koniecznie wypróbować
    kawę i automata i z kolbowego, a potem sam ocenić czy dla niego kilka
    czynności będzie warte dla doskonełego smaku kawy, lub też czy warto dla
    jednego ruchu palca poświęcić trochę gorszy smak :))

    MS