  • Data: 2009-05-21 08:37:41
    Temat: Re: Jaki kocioł?
    Od: "Janusz Pawlinka" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gv31ia$um5$1@news.onet.pl...

    > Zgadza się, rozważałem i taką opcję (a właściwie tylko rurę doprowadzającą
    > powietrze, bo komin mam), jednak wczoraj hydraulik wybił mi turbo kocioł z
    > głowy. Twierdzi (być może bezpodstawnie) że takie kotły są duzo bardziej
    > awaryjne niż atmosferyczne. Uważa, że jesli robić tanio, to atmosferyczny,
    > jeśli drogo to kondensacyjny.

    Tylko nie mów tego głośno przy moim kotle turbo (niekondensacyjny) - bo po
    tych
    6 latach eksploatacji jeszcze zacznie stroić jakieś fochy :)) Na razie
    grzecznie
    pracuje 4-6 miesięcy rocznie grzejąc CO i non-stop grzejąc CWU.

    A tak na poważnie - co niby ma się w tych kotłach tak 'dużo bardziej' psuć ?
    Jeden wentylator ? Bo chyba nie blaszana skrzynka (komora) spalania, czy
    dwie
    rury (współosiowy komin)...

    Co do taniości - było niedawno na grupie o zimnych kotłowniach...

    Janusz Pawlinka