  • Data: 2015-12-20 09:54:52
    Temat: Re: Jaki kompresor kupić
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.12.2015 o 08:44, Jacek pisze:
> [...]
    adzenia-pneumatyczne/kompresory/kompresor-bezolejowy
    -bezzbiornikowy-air-kit-8215190stn595-stanley,p38376
    3,l895.html

    > Do malowania musi być ze zbiornikiem, żeby nie było pulsacji ciśnienia.
    > A swoją drogą taki bezolejowy to jaką ma konstrukcję? Z membraną? Śrubowy?
    > Jacek

    nie wiem co robisz zszywaczem, jak wygląda warsztat, ale normalny, tani
    kompresor hałasuje mocno. ja swój przeniosłem daleko, do piwnicy, bo
    takie "larmo" 2 razy na godzine moze spowodować irytacje. Taki kompresor
    za 3 stówki nie "da" Ci ciśnienia 8 bar/atmosfer. (ciągłej pracy) Mimo
    że tak ktoś napisał na pudełku, w normalej pracy 6 to będzie maks, ale
    możesz się nastawić na stabilne 4. olejowy będzie trwalszy, ale olej
    może się dostawać do przewodów i zasilanych ciśnieniem urządzeń. mimo to
    ja do malowania używam olejowego i niemam probleów (niemam też filtrów.)
    kiedyś miałem kompresorek bezzbiorkikowy, zrobiony ze starej lodówki
    (zalet taka że za darmo) i on raz że dawał radę wytworzyć wyższe
    ciśnienie, a dwa, zawsze jak się go uruchamiało, to trzeba było poczekać
    aż wytworzy ciśnienie. jako pompka do dętek - może być, ale jako
    zasilanie narzędzi - nie wyobrażam sobie takiej pracy.
    ToMasz
    PS
    ale jak masz mały pobór powietrza, to może akurat zbiornik z butelek po
    cocacoli, kompresor z lodówki....