  • Data: 2012-05-14 00:28:44
    Temat: Re: Jaki odkurzacz do mieszkania..
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 13 May 2012 23:35:36 +0200, Adam Płaszczyca napisał(a):

    > Naprawdę nie musisz dowodzić, że o matematyce i rachunku prawdopodobieństwa
    > masz zerowe pojecie.
    > Ale skoro prosisz, to cóż, ośmieszaj się dalej. Tylko najpierw wyjaśnij,
    > dlaczego według Ciebie

    Piiip!

    > fakt, że w jakieś miejsce uderzył meteoryt sprawia,
    > że uderzenie kolejne w to (i jakiekolwiek inne miejsce) ma inna szansę?

    Mój mały, chodzi o ZNIKOME prawdopodobieństwo, że w ogóle TEN KONKRETNY
    hotel będzie w ogóle trafiony - a już że będzie to ten sam hotel,
    prawdopodobieństwo maleje do kwadratu.

    > Albo prościej - wyjaśnij mi, dlaczego przy dwukrotnym rzucie monetą jest
    > inna szansa na wyrzucenie RR, OO, RO i OR?

    Niczego takiego nie twierdzę, czytaj wyżej.

    Ponadto porównujesz prawdopodobieństwo przy rzucie monetą (dla porządku:
    DWUstronną) z prawdopodobieństwem ponownego trafienia meteorytu w ten sam
    hotel spośród 110000 istniejących?
    Powiem Ci tylko tyle, że prawdopodobieństwo pojedynczego(!) trafienia
    meteorytu jest milion razy mniejsze niż upadek samolotu na dany obiekt.
    Podnieś sobie je jeszcze do kwadratu...
    Ho ho 333-)