  • Data: 2010-11-12 22:14:35
    Temat: Re: Jaki program do rozrysowania instalacji elektrycznej?
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 12 Lis, 21:54, "RadekNet (www.rejsy-czartery.com)"
    <r...@p...com.pl> wrote:

    > Eee to takie nieprofesjonalne ;) A po drugie to do wiosny daleko i chce
    > sobie poplanowac ;)

    Nie zaplanujesz tego lepiej na papierze, niz chodzac po samych
    pomieszczeniach!:) Szczegolnie wylaczniki - wychodzisz z
    pomieszczenia, wylaczasz za nim swiatlo i poprostu trzeba zrobic ten
    ruch reka i zobaczyc gdzie, z ktorej strony, na jakiej wysokosci
    bedzie lepszy wlacznik w aktualnym pomieszczeniu :-) Gniazda tez
    fajnie planowac na zywo.. Ja tak wszystko z zonka przerobilem (trwalo
    to ze dwa, trzy dni - to calkiem wysilajaca komorki mozgowe robota) i
    teraz jak juz mieszkam - wszystko sie poki co idealnie sprawdza!

    > Swoja droga - u mnie najlepiej zrobic rozdzielnie w garazu. Nie beda
    > niskie temperatury szkodliwe dla sterownika plc?

    Dopoki sie tam para wodna nie wykropli to nie :) A raczej nic takiego
    nie powinno miec miejsca.. Ja mam rozdzielnie w piwnicy.

    > Adam, czytasz maila, ktorego podajesz na newsach?

    Nie. Zaraz spojrze :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.