  • Data: 2018-01-09 14:51:10
    Temat: Re: Jaki router z silnym radiem
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.01.2018 o 16:03, KIKI pisze:

    > Wybierz router z tej listy, żaden inny i zainstaluj Tomato.
    Kupiłem Netgear R7000. Pierwsze wrażenia bardzo pozytywne. Tam gdzie
    poprzednio zasięg był ledwo-ledwo teraz śmiga, aż miło. Nie sprawdzałem
    jeszcze tylko w "sraczyku" w piwnicy, ale reszta chałupy jest pokryta
    sygnałem w 100% ;-)
    Ponadto problemy, jakie miałem poprzednio z transmisją do telewizora i
    długim czasem nawiązywania połączenia laptop-router ustąpiły (mam
    nadzieję, że na zawsze).
    Z tej listy mam jeszcze Asus RT N10 i z niego nie jestem zadowolony.
    Zrobię z niego ewentualnie repeater, jakby w lecie ktoś chciał w altance
    używać.
    Jacek