    From: "Przemek" <e...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jaki spadek w lazience
    Date: Fri, 14 May 2010 09:15:14 +0200

    news:fd3b342b-18a9-45cc-a655-bbe13c4adc41@h39g2000yq
    n.googlegroups.com...

    > 0,5% to zdecydowanie za malo - woda prawie stoi :) Ja na 120cm mam ok
    > 2,5cm - to daje te okolo 2%. Przy 1% woda jakos niechetnie
    > splywala :-) Co do estetyki - wogole tego nie widac (tylko trzebabylo
    > sie troche nameczyc zeby plytki scienne dobrze ("krzywo") dociac), a
    > co to zagrozenia - wogole nie czuc, ze tam jest "pod gorke". Tyle, ze
    > ja mam odplyw liniowy przy wejsciu do kabiny, wiec "pod gorke" idzie
    > wglab wneki. Moim zdaniem takie rozwiazanie jest najlepsze i
    > najladniejsze.
    > pozdr.
    >
    > --
> [...]

    A w jaki sposób zamocowales odplyw na podlozu?
    Bo ja mam przygotowana przestzren pod odplyw, zanczy sie dziure w posadzce o
    dlugosci i szerokosci wiekszej niz odplyw no i teraz mysle jak go umocowac.
    Czy na zaprawie odpowiednio uksztaltowanej, czy na XPS czy jakos inaczej. I
    jak go uszczelnic zeby woda nie wplywala pod niego?

    pozdr
    przemek