  • Data: 2011-09-21 08:12:58
    Temat: Re: Jaki to kolor elewacji
    Od: shaman <g...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 21 Wrz, 08:20, "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>
    wrote:
    > Witam
    >
    > Prosba o identyfikacje koloru elewacji
    >
    > http://img856.imageshack.us/img856/6800/dsc8932t.jpg
    http://img20.imageshack.us/img20/2711/dsc8947a.jpght
    tp://img5.imageshack.us/img5/1059/dsc8951t.jpg

    > najblizej mu do koloru 1830, 2030 greinplast, ale to nie to.
    > ZTCW to nie greinplast, rodzaj tynku silikatowo-silikonowy.

    LOL.. dla mnie to jest kandydat na post miesiaca.

    Uważam, że bez sensu jest pytać właścicieli... to tak jakby pytać o
    drogę w nieznanym mieście - trochę wstyd!

    Jeśli naprawdę chcesz wiedzieć jaki to kolor to:
    - musisz zaczekać aż właściciele pójdą spać, potem zakraść się i
    wykroić im kawałek tynku (ale koniecznie spod podbitki bo inaczej może
    być już lekko wypłowiały)
    - następnie zaopatrz się w jakieś źródło światła dające pełne widmo
    (ostatecznie może być zwykła żarówka - ale lepiej lampa studyjna
    5400K :))
    - w identycznych warunkach zrób fotkę skradzionego tynku i wszystkich
    kart wzornika mających podobne kolory
    - w programie graficznym uśrednij kolory próbek i sprawdź składowe RGB
    ewentualnie HSL :)
    - skradziony tynk z wynikami pomiarów wrzuć właścicielom do skrzynki
    na listy - dołącz jakieś wyjaśnienia i przeprosiny

    --
    PZDR
    Shaman