  • 1. Data: 2011-09-21 06:20:49
    Temat: Jaki to kolor elewacji
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>

    Witam

    Prosba o identyfikacje koloru elewacji

    http://img856.imageshack.us/img856/6800/dsc8932t.jpg
    http://img20.imageshack.us/img20/2711/dsc8947a.jpg
    http://img5.imageshack.us/img5/1059/dsc8951t.jpg

    najblizej mu do koloru 1830, 2030 greinplast, ale to nie to.
    ZTCW to nie greinplast, rodzaj tynku silikatowo-silikonowy.

    --
    Pozdrawiam i dziekuje za pomoc
    Z.

  • 2. Data: 2011-09-21 06:27:32
    Temat: Re: Jaki to kolor elewacji
    Od: wolim <n...@t...pl>

    W dniu 2011-09-21 08:20, ATZ Rzeszow pisze:
> [...]
    >
    > najblizej mu do koloru 1830, 2030 greinplast, ale to nie to. ZTCW to nie
    > greinplast, rodzaj tynku silikatowo-silikonowy.

    A pytałeś właściciela domu?
    Może ma fakturę? Albo niech Ci da namiary na firmę, z której brał, to Ci
    powiedzą.
    Ja po dwóch latach dzwoniłem do firmy, gdzie kupowałem tynk, żeby się
    spytać jaki brałem kolor (znajoma chciała taki sam) i bez problemu mi
    powiedzieli.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 3. Data: 2011-09-21 06:29:34
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 21.09.2011 08:20, ATZ Rzeszow pisze:
> [...]
    >
    > najblizej mu do koloru 1830, 2030 greinplast, ale to nie to. ZTCW to nie
    > greinplast, rodzaj tynku silikatowo-silikonowy.

    Pomarańczowy. Pamiętaj że tu większość to faceci, a wiesz jak to u
    facetów z kolorami...
    A zapytać nie możesz?

  • 4. Data: 2011-09-21 06:31:43
    Od: wolim <n...@t...pl>

    W dniu 2011-09-21 08:29, Albercik pisze:

    > Pomarańczowy. Pamiętaj że tu większość to faceci, a wiesz jak to u
    > facetów z kolorami...
    > A zapytać nie możesz?

    Hehe... Dla mnie to raczej brzoskwiniowy :)

  • 5. Data: 2011-09-21 06:35:40
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "wolim" <n...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Hehe... Dla mnie to raczej brzoskwiniowy :)

    nie ma takiego koloru :-)

    b.

  • 6. Data: 2011-09-21 06:52:01
    Od: wolim <n...@t...pl>

    W dniu 2011-09-21 08:35, Budyń pisze:
    > Użytkownik "wolim"<n...@t...pl> napisał w wiadomości

    > nie ma takiego koloru :-)

    Powiedz to mojej żonie. Ona twierdzi, że jest wrzosowy, śliwkowy,
    pistacjowy, turkusowy... A nawet zna takie, których nazw nie jestem w
    stanie spamiętać :)

  • 7. Data: 2011-09-21 07:08:58
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "Budyń" napisał w wiadomości grup

    >nie ma takiego koloru :-)

    A jest "japoński ogród" lub "słoneczna kukurydza"?

    -- Pozdrawiam

    Kris

  • 8. Data: 2011-09-21 07:17:18
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    --
    > Pozdrawiam i dziekuje za pomoc
    > Z.

    Eh, dzieci neo - wszystko już chcecie załatwiać przez neta?
    Zapukaj i się zapytaj. Nie żebyśmy byli złośliwi. Po prostu monitory a po
    drodze aparaty fotograficzne przekłamują kolory, i nikt ci nie powie
    naprawdę co to jest nawet jakby wiedział.

    MS

  • 9. Data: 2011-09-21 08:00:23
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

> [...]
    >
    > najblizej mu do koloru 1830, 2030 greinplast, ale to nie to. ZTCW to nie
    > greinplast, rodzaj tynku silikatowo-silikonowy.

    Jak wybieralismy kolor, pojezdzilismy po osiedlach nowych domow,
    okazuje się ze 90% to odcienie zółtego :)
    tak w polsce większosc wybiera.

    Ale to kwestia gustu i o tym nie nalezy dyskutowac

  • 10. Data: 2011-09-21 08:07:41
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 21 Wrz, 10:00, "Amir" <d...@g...pl> wrote:

    > Jak wybieralismy kolor, pojezdzilismy po osiedlach nowych domow,
    > okazuje si ze 90% to odcienie z tego :)
    > tak w polsce wi kszosc wybiera.

    IMO wiekszosc wybiera zolty.

    Hm. W sumie to jest prawie zolty wiec masz racje :P
    pozdr.

    --
    Adam