    From: "Maniek4" <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jakie będą koszty ogrzewania gazem?
    Date: Mon, 18 Apr 2011 20:03:12 +0200

    news:op.vt4fruyt1cvm6g@lap...
    Dnia 18-04-2011 o 00:13:34 Kris <k...@w...pl> napisał(a):

    >To maja mostki ja stąd do Krakowa :)
    >Ocieplić trzeba CAŁY dom łącvznie z np piwnicą jak u mamy czy stropem nad
    >ogrzewanym
    >parterem+ ściany kolankowe bo są na strychu.

    Sugerujesz, ze ta sama ilosc ciepla co wczesniej przez sciany przeniknie
    przez pozostale mostki cieplne jak cisnienie przez inne dziury?
    Kiedys pisalem, ze te sprawy warto rozpatrywac procentowo to mnie
    zakrzyczeli, ze procenty to sie pije a straty to suma wszystkich strat.
    Mniej wiecej to sie zgadza, kwestia podejscia do problemu. Tyle ze jakos
    trudno uwierzyc, ze ocieplenie sporej przegrody pozostanie kompletnie
    niezauwazone bez ocieplenia pozostalych pomniejszych spraw.

    Pozdro.. TK