  • Data: 2011-04-19 14:07:55
    Temat: Re: Jakie będą koszty ogrzewania gazem?
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Smerf napisał:
    > Od tego czasu do dzisiaj działa mi bez zarzutu.
    > Ustawienia mam spisane, za jakies dwa tyg zamowie dokladnie ten sam opał co
    > w zesłżym roku (kosztuje 390zł/tone)
    > Po co mam cie kłamac?

    A mógłbyś mi na priv podać namiary do tego sprzedawcy...? :-)
    robercikus-małpa-gmail.com.

    Co do spieków i zacinania się, albo tych wszystkich problemów, to
    Adam... nasłuchałeś się na prawdę jakichś pierdół :-))).

    Przeszedłem szczęśliwie przez mój pierwszy sezon grzewczy i żadnych tego
    typu symptomów nie zaobserwowałem. Mało tego... jakoś nie zauważyłem
    specjalnej różnicy przy paleniu węglem lepszym, a gorszym. Przy gorszym
    było może trochę więcej popiołu, ale nic poza tym. nawet zużycie tego
    węgla było bardzo porównywalne.

    Zacinanie się ślimaka...? owszem zdarzyło mi się, ale nie trzeba przy
    tym nic rozbierać, ani się cały brudzić. Po prostu wystarczy breszka
    włożona w dziurkę w wałku i wystarczy pomóc motoreduktorowi.

    Ze jest trochę syfu... no jest :-/, ale nie jest to jakaś nadmierna
    uciążliwość. Kotłownia to kotłownia od tego przecież jest ;-))).

    I nie piszę tego jako jakiś zagorzały obrońca ogrzewania węglem, bo
    jestem i tak na niego skazany - gazu u mnie ma, a pompy ciepła w górach
    raczej się chyba nie sprawdzają :-))). Tu jest po prostu za zimno -
    wczoraj miałem minus 5 rano, a dziś minus 3. Wszędzie indziej już wiosna
    i sezon grzewczy zakończony :-). tu nie.

    pozdr
    Robert G.