  • Data: 2011-04-21 11:59:43
    Temat: Re: Jakie beda koszty ogrzewania gazem?
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Adam napisał:

    > Ja tam sie na kotlach ekogroszkowych nie znam ale chyba wiekszosc ma
    > dodatkowy ruszt do spalania smieci, a przynajmniej glownie do tego
    > posiadacze go uzywaja :P
    > pozdr.
    >
    > --
    > Adam

    Mam dodatkowy ruszt do spalania drewna, w zeszłe wakacje paliłem w nim
    drewnem - aż się łza w oku kręci bo to śliwa i wiśnia były. Generalnie
    jest to raczej chwyt marketingowy, dodatkowy ficzer w piecu. W tym roku
    nie zamierzam - upierdliwe. Drewnem się pali w w piecach na drewno, a
    śmieci się segreguje i zabierają z MPO - więc nie generalizuj.

    pozdrawiam
    rafał