    From: "pytas" <c...@t...com>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: Jakie drzewka owocowe (około 16 szt.) na działkę?
    Date: Tue, 12 Jan 2010 22:56:54 +0100

    Użytkownik "dziadek2" <d...@w...vectranet.pl> napisał w wiadomości
    news:hifh31$okh$1@news.vectranet.pl...
    > Ile metrów kwadratowych masz do dyspozycji?
    > Jaki kształt ma ten kawałek ziemi?
    > Jaka to ziemia?
    > Czy badania tej ziemi zaznaczając że ma być pod sad w Stacji
    > Chemiczno-Rolniczej?
    > Jaki jest poziom wody gruntowej?
    > dziadek2
    > Używaj Linuksa
    > Bądź legalny

    Mam do dyspozycji około 1000 m2 brutto. Poziom wody gruntowej jest wysoki.
    Jak na wiosne zaglądam do studni to woda jest juz 1 m od powierzchni ziemi.
    Nie mam zamiaru sprzedawać owoców a tylko mieć świerze owoce do jedzenia.
    Nawet nie wiem czy bedzie mi się chciało robić przetwory.
    Ogólnie nie jest żle bo juz rosną drzewa zasadzone przez mamę. Sa czereśnie
    śliwki węgierki, , jabłka, gruszki a nawet jak była sprzyjajaca zima to i
    brzoskwin było kilka. Chciałbym kupić konkretne odmiany np jabłek i npo
    pierwsze nie wiem gdzie kupić sadzonki a po drugie czy sprzedawcy bedą się
    znac która odmiana jest wczesna srednia albo pózna.. Pewnie nie będą wiec
    chciałbym wiedzieć czego szukać.