  • Data: 2010-07-28 18:00:22
    Temat: Re: Jakie drzwi zewnętrzne "wewnątrz klatkowe"
    Od: "KM" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "neoniusz" <n...@j...org> wrote in message
    news:i2ovlh$d58$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "pawelWN" <x...@v...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Tez mam Asso 3. Najwiekszy minus dla mnie to rozmiar klucza (piorowego).
    > Jest po prostu duzy.

    Nie wiem jak kiedys, ale teraz przy komplecie kluczy jest jeden otwierany
    jak scyzoryk. Caly klucz miesci sie w kawalku plastiku wielkosci mniej
    wiecej zapalniczki, a po otwarciu wyskakuje nam cala reszta (cos ala kluczyk
    samochodowy) . Sam klucz w standardzie nie bardzo nadaje sie do noszenia w
    kieszeni (szczegolnie ciasnej) z uwagi na wymiary i ksztalt, ale wersja
    "scyzoryk" jest ominieciem tego problemu.

    Ja moge tylko potwierdzic ze dierre wyprzedza wymieniona w powyzszych
    postach konkurencje.
    Suche fakty nie daja tyle co wizyta w salonie i poogladanie na zywo.

    Pozdrawiam!
    KM