    From: Kżyho <k...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jakie gniazdka/przełączniki
    Date: Thu, 13 Nov 2014 13:43:48 +0100

    W dniu 2014-11-13 o 12:42, Ergie pisze:
    > Legrand Cariva. Chyba obecnie najpopularniejszy z tanich, a przy tym
    > mechanicznie bardzo wytrzymały. Do dostania w każdym markecie ceny ok.
    > 7-10 zł za mechanizm 1zł za ramkę. W sieci oczywiście taniej :-)
    > Jedyny problem to to, że jest to system "ubogi" w dodatki (jakieś
    > wyszukane gniazda głośnikowe itp) No i występuje tylko w dwóch kolorach
    > białym i kremowym (ramki w czterech)
    >
    > Legrand robi też droższe serie które mają więcej opcji i kolorów.
    >
    > Z droższych systemów to z czystym sumieniem mogę polecić Berkera, no ale
    > cena jakby inna :-) Simon kontakt też jest bardzo wytrzymały i ma
> [...]

    A ja z trzymaniem się gniazdek w ścianie? Dotychczas zwykle miałem do
    czynienia z różnymi tanimi gniazdkami "noname" bardziej i zwykle jednak
    po jakimś czasie był problem, żeby takie gniazdko nie wyjeżdżało ze
    ściany albo przynajmniej się luzowało. Strasznie mnie takie coś irytuje...

    PS. Legrand nie jest głośny? Bo jeden znajomy mi właśnie odradzał, że w
    drugim końcu domu słyszy pstryk Legranda.

    Pzdr
    --
    /__/_* /