    From: "forestdumb" <...@...z>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jakie gniazdka/przełączniki
    Date: Fri, 14 Nov 2014 17:42:35 +0100

    > Ospel? Daj spokój, zwłaszcza seria Impresja. Łączniki to jakieś
    > nieporozumienie. Zacinają się, iskrzą. Bardzo wrażliwe na
    > niedokładność rozmiarową puszek. W przypadku ramek podwójnych jeszcze

    nie zacinaja sie, co do manipulacji to fakt, ale ja mam doswiadczenia z
    puszkami 4-5, musza byc wykonane dosc precyzyjnie, dobrej firmy puszki ladnie
    sie skladaja ale trzeba to dobrze osadzic.

    Nic nie iskrzy... sciemniacz ma za maly otwor, pokreto sie w nim blokuje jak
    masz 1mm zle osadzone, fakt i to jedyne co sie blokuje - ramka o pokretlo.

    Nie wiem jakim cudem simon czy berker ma sie dac ladnie osadzic jak puszki
    krzywo?

    Jak na 5 puszkach masz obnizenie 3-4mm w poziomie to jakim cudem inne sie
    uloza... musza miec wielkie otwory na srubki, to jakie srubki dac? Musza miec
    mala "dup3" aby moc isc w gore i w dol w puszce, TV gniazdko i duze 230V moze
    byc ciezko...

    Nie jestem specem, nie montowalem nie wiadomo ile i czego. Zle nie jest,
    tolerancja musi byc wysoka i zawsze byc powinna a nie ze elektryk sobie robi
    sinusoide z puszek i masz to opanowac.