    Date: Mon, 06 Feb 2012 21:29:33 +0100
    From: dziadek+40 <p...@p...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jakie macie temperatury na rekuperatorze?

    Witaj,

    nie niestety nie wiem, i nie mam jak za bardzo zmierzyc.
    Tak jak mówiłem na regulatorze do centrali dospela mam 21-23 % mocy.
    Więcej nie daje bo huczy.
    To jest wciąż tymczasowo podpięte i wlot mam kolo pieca w salonie wiec
    nie puszczam bardziej zeby nie było zbyt głośno.
    Ale w domu czuje się świeże powietrze, po gotowaniu czegoś z zapachem
    dosc szybko jest to niwelowane przez wentylacje. Na oknach nie ma rosy,
    a mam spore akwarium otwarte ze sporym parowaniem.
    Napisalem ze mam rownolegle 4 rury fi 100, a to juz nie jest tak
    malo.Dla ciekawosci zamierzam to troche zmodyfikować. Zeby bylo ciszej w
    domu planuje zainstalować wentylator tłoczący powietrze na czerpni, zeby
    halas był tlumiony przez GWC, dzięki jego budowie jest niezłym
    tłumikiem, i jak słucham szumu na czerpni to jest znikomy. Ma to
    znaczenie zwłaszcza latem, kiedy trzeba dać większy strumień żeby
    działało to jak tania klima.

    Jeszcze jedno.
    ok. 6m metrów 160mm rury przechodzi przez dom pod chudziakiem, wiec tez
    dzieki temu pewnie tak wysoka jest temperatura na wlocie do Reku

    Pozdrawiam

    I jak mowilem koszt to tylko 3K a nie 10K :)