  • Data: 2012-02-08 19:50:08
    Temat: Re: Jakie macie temperatury na rekuperatorze?
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 7 Lut, 15:59, "Aleksander" <f...@f...fake> wrote:

    > Daj namiar na przykładowego glikolowca za 3k pln. Chętnie przyjrzałbym
    > się jak to jest "pożenione" z rekuperatorem. Poza tym, do glikolowca
    > musisz mieć kolejną pompkę, która ten glikol w ruch wprawiać będzie.

    Zwykla nagrzewnica - np. z Promontu. Nagrzewnica to ok 1,2-1,5k pln.
    Do tego pompka i 100mb rury PE25 zalane glikolem i zakopane 1,5mb pod
    ziemia.

    > Syf rosnąć nie będzie - żeby _dobrze_ rósł syf musi być ciepło i jasno.
    > Jak jest zimno i wilgotno, to nic groźnego nie urośnie - zresztą,

    A ocieplajac dom od wewnatrz - pomiedzy warstwa styro, a murem jest
    zimno (sciana przemarza) i ciemno - i rosnie syf niemilosierny!
    I co Pan nam zrobi ? ;-)

    > Zapodaj może dane z pompy - tydzień wyjątkowo mroźny to i wyniki
    > Twoje powinny być wyjątkowo ciekawe :) - btw. jak tam urlop/wypoczynek ?

    Rozwine kabelek to zapodam! Nie wiem czy dzisiaj dam rade bo mnie
    zonka goni do roboty jeszcze za chwile :-) Sam jestem ciekaw bo po
    urlopie tam nie zagladalem.

    A urlop - super - na chopoku non stop -20stC ale wlasciciel pensjonatu
    nas co chwile zagrzewal jakims jego mocnym gruszkowym trunkiem wiec
    dalo sie wytrzymac ;) Warunki na stokach chyba najlepsze w jakich bylo
    mi dane jezdzic! Tras duzo, widoki piekne, nikt nog nie polamal takze
    wyjazd uwazam za udany :-)
    pozdr.

    --
    Adam