  • Data: 2011-06-20 15:36:23
    Temat: Re: Jakie pralki sie teraz kupuje?
    Od: ms <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-06-16 16:54, Jacek Osiecki pisze:
    > Witam,
    >

    > Myslalem ze kupuje sie boscha, ale jak zajrzalem na opinie tu i owdzie to
    > totalna porazka - przy wszystkich modelach ludzie narzekaja ze co chwila
    > pada i nic nie dziala :)

    Ja równiez nie polecam Boscha. Mój egzemplarz w sposób losowy informuje
    o zbyt dużej ilości środka piorącego. Serwis Boscha uważa, ze wszystko
    jest w porządku i nie jest w stanie usunąć usterki. Jednak pralka w
    większości przypadków prania na 8kg programie i niezależnie od ilości
    oraz producenta użytego proszku (testowane od 60ml do 180ml, gdy
    zalecenia producenta proszku to około 140ml/5kg prania) po zakończeniu
    prania zgłasza komunikat ze użyto za dużo środka piorącego. Droga pralka
    i niestety bez rewelacji, konkurencja za te pieniądze oferuje więcej.
    Acha i 8kg to bzdura nie da się wepchnąć tyle prania.
    Dziś brałbym Electroluxa.

    ms.