  • Data: 2010-09-06 19:42:01
    Temat: Re: Jakie reduktory ciśnienia wody polecacie?
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysiek" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:i63cuj$770$1@inews.gazeta.pl...

    > Ja rozumiem obawy Łukasza. Jeśli normalnie ma np. ciśnienie 5bar, to
    > pewnie nie będzie zainteresowany jego obniżaniem. Jeśli "skoczy" ono np.
    > do 10bar, to wypadałoby je obniżyć. Reduktor obniżający zawsze o tą samą
    > wartość tego nie załatwi. W każdym razie ja tak to interpretuję.
    > Też wolałbym kupić reduktor ze stabilizacją na zadaną wartość niż
    > obniżający o zadaną wartość.

    A skad Ci sie wziela zadana wartosc? Reduktor ustawiasz na zadane cisnienie
    a nie o jakas zadana wartosc. Nie ma stabilizacji w dol ponizej ustawionej
    wartosci, ale zadana wartosc nie bedzie przekraczana. Innymi slowy wg.
    manometru ustawiasz np. 3 bar i to jest najwyzsze osiagane cisnienie.
    Odkrecasz wode gdzies tam to cisnienie spada bo jest pobor, zakrecasz nie
    przekracza 3 niezaleznie od cisnienia w wodociagu przed reduktorem.

    Pozdro.. TK