  • Data: 2014-07-01 12:52:48
    Temat: Re: Jezioro
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 1 lipca 2014 12:28:16 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    >
    > wiadomości news:lou1pi$1dv$1@node2.news.atman.pl...

    > Owszem mam -zrodla historyczne. Zdaje sobie sprawe te najlatwiej zalatwic
    >
    > stwierdzeniem "niewiarygodne". Tyle ze historycy potrafia oceniac
    >
    > wiarygodnosc zrodla.
    >
    > Ale niech tam, dlatego tez wam ktorzy musza dotknac by uwierzyc pokazuje
    >
    > nierozkladajace sie ciala czy calun turynski. To sa rzeczy wspolczesne.

    > otóż to.
    >

    > b.

    Całunów było sporo. Pokazywanie całunu było niezwykle dochodowe. Zapewne bardziej
    dochodowe od pokazywania szczebli z drabiny jakubowej. W czasach kiedy nie istniała
    praktycznie żadna forma komunikowania się pomiędzy ludźmi przekręt z wieloma całunami
    był możliwy do wykrycia. A nawet jak by był wykryty to kościół kazał by skrócić o
    głowę kogo trzeba i dalej by doił kasę z zastraszonych ludzi. Podobno autentyczny
    całun jaki badano metodami naukowymi pochodzi z okolic X wieku. Odbicie na płótnie
    przedstawia zarys zawiniętych w tkaninę ludzkich zwłok. Bandyci najpierw torturowali
    jakiegoś człowieka tak żeby obrażenia były zgodne z jakimś opisem a potem nieżywego
    zawinęli w szmatę. To co widać to skutek oddziaływanie płynów ustrojowych
    nieboszczyka na tkaninę. Taka jest oficjalna wersja z badań jednego całunu. Jak do
    tej pory tego autentycznego całunu nie odnaleziono, pewno dlatego że nikt specjalnie
    nie szukał.