  • Data: 2014-07-13 09:17:30
    Temat: Re: Jezioro
    Od: uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-07-13 00:06, Maniek4 pisze:

    > Domniemam. Ty widziales?

    Nie widziałem, dlatego nie zabieram głosu, anie jako przeciwnik, ani
    jako zwolennik.

    > Spytaj tego ksiedza nie mnie.

    Zbyt wielu księży to powtarza. Zatem domyślam się, że jest to doktryną.

    > Musze Cie zmartwic, bo ja nie bywam na mszach gdzie obraza sie ludzi.
    > Przykro mi.

    Albo nie dostrzegasz tego, że ktoś może być obrażany tak samo jak ci
    księża, którzy obrażali bezmyślnie.

    > O matko. Znowu?

    Co znowu?
    Sam wyciągałeś ten temat ironizując pod moim adresem.

    > Musialbys przyslac mi swoje. :-D

    Jeżeli to Ci wystarczy, aby się przekonać kim jestem to podaj adres to
    Ci wyślę.
    Zapewniam Cię, że mnie tam nie zobaczysz i muszę Cię z przykrością
    poinformować, że sama wiara i Twoje błędne przekonania Ci nie wystarczą,
    abyś mnie w nim zobaczył.