  • Data: 2014-07-13 17:15:53
    Temat: Re: Jezioro
    Od: uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-07-12 23:07, Maniek4 pisze:

    > ... a nimfomanki maja inne mozliwosci by zapobiegac.

    > W tej sytuacji kazda antykoncepcja przed jest lepsza od aborcji.

    Ale to jest tylko Twoje prywatne stwierdzenie, niezgodne z doktryną
    kościoła.
    Za takie teksty to może być na Ciebie nałożona ekskomunika.

    > I nie ma co sie tu przepychac, ze kosciol akceptuje wybiorcze metody i
    > na nie zwalac co kolwiek.

    Ale właśnie w tym rzecz, że kościół zmusza ludzi do radykalnych metod,
    które po prostu się nie sprawdzają, a jak te metody zawiodą to kościół
    znów zmusza do takich\, a nie innych zachowań.

    > Kosciol nie akceptuje zabijania, a tym wlasnie jest aborcja.

    Dlatego nie powinien się wpier... do łóżek i metod antykoncepcji.

    Wyobraź sobie taki przypadek:
    Kobieta bogobojna, chłop alkoholik i tyran, pan i władca. Kobieta musi
    ugotować, posprzątać i dać dupy, kiedy jaśnie pan ma ochotę, bo jak nie
    da to jaśnie pan jej gębę poobija.
    Kobieta nie ma się do kogo zwrócić o pomoc, bo choć chłop tyran to jest
    jedynym żywicielem rodziny i jakieś utrzymanie zapewnia.
    O antykoncepcji nie ma mowy, bo kościół zabronił i nawciskał głupot do
    głowy, które w ogóle tu się nie sprawdzają.
    Już sześcioro czy siedmioro dzieci i kolejne w drodze. Dzieci
    niedożywione i w potarganych gaciach, a warunki w domu tragiczne.
    Co z tego, że wsadzi męża, tyrana do więzienia, jak wtedy dzieci umrą z
    głodu, a z drugiej strony kocha męża.
    Kościół? Kościoła takie przypadki rodzin zdegenerowanych nie interesują,
    bo ksiądz zamiast dostać w kopercie to raczej wypadałoby mu jeszcze
    przynieść parę zł i zostawić na jedzenie dla dzieci. Co najwyżej tylko z
    ambony nawtyka jaka to zdegenerowana rodzina.

    Ja nie muszę sobie tego wyobrażać, bo osobiście poznałem taką rodzinę i
    im pomagałem jak mogłem, za co nawet jaśnie pan o mało mi gęby nie
    poobił myśląc, że się przystawiam do jego kobiety.