  • Data: 2014-07-14 08:30:00
    Temat: Re: Jezioro
    Od: uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-07-14 07:51, Budyń pisze:
    > najpierw moze sie umowmy ze rozmawiamy kulturalnie, bo strasznie wali alawizmem
    "masturbacja" itp. Bo piszesz o mnie hipokryta -to sugeruje ze jestem oszustem,
    podtrzymujesz to? Jesli tak to nie mamy po co czym rozmawiac.

    > Co ty na to?

    Stawiasz twierdzenia takie jakbyś w ogóle nie znał doktryn KK. Do tego
    ironizujesz pod moim adresem i idziesz w zaparte głosząc nieprawdę.
    Kolego ja wiem co piszę i każdą informację, którą podaję mam sprawdzoną.
    Ty cały czas temu zaprzeczasz.
    Więc skoro rozpowszechniasz nieprawdę i to jeszcze z uporem maniaka to
    jak mam nazwać Twoje kłamstwa?
    Mam nieodparte wrażenie, że jesteś bardzo daleki od KK i Twoja cała
    wiara opiera się tylko i wyłącznie na cotygodniowym uczestnictwie w
    mszach i wybiórczym stosowaniu tego co głosi KK. Robisz to albo z
    własnej niewiedzy, albo dlatego, że jest Ci tak wygodnie.
    Polecam Ci abyś sobie przeczytał w Księdze Objawień rozdział 3 wersety
    15 i 16

    Teraz mi odpowiedz na moje pytanie skąd Ty czerpiesz swoją wiedzę na
    temat doktryn KK?