  • Data: 2014-07-14 10:13:38
    Temat: Re: Jezioro
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.07.2014 09:25, Maniek4 pisze:

    > Hehe
    > Ja wiem, ze ludzie o szczegolnych cechach psychicznych maja problemy z
    > wlasciwa ocena sytuacji. Wiec smialo sobie pisz, bedzie tylko wiecej.

    Ach, jakbym słyszał ratlerka sąsiada - małe, dziamgające zza płota
    (tutaj: anonimowości) gówienko.

    > Znaczy slynna projecja tak? :-)

    A ja pisałem coś o "przyjemnym lizaniu podłogi"? To twój tekst i uważam
    go za co najmniej... dziwny. Wręcz wymagający pilnej konsultacji
    psychiatrycznej - zanim się czymś zatrujesz (chociaż dla ludzkości nie
    byłoby to takie złe).

    > Schemat stary to ja na Ciebie mam od dawna. Nie jestes w stanie niczym
    > mnie zaskoczyc. Psychicznie jestes tak prosty, ze az zal.

    Przypomina mi się stary "wierszyk":

    "Powiedział co wiedział,
    a że nic nie wiedział to nic nie powiedział."

    To jest kwlintesencja twojej żałosnej osóbki.