  • Data: 2014-07-14 12:54:12
    Temat: Re: Jezioro
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-07-13 09:31, uzytkownik pisze:

    > Ale Ty wcześniej dałeś do tego powody.

    Tak?
    A jakie to powody pozwalaja nazywac mnie skurwysynem? Jakies blizej
    nieokreslone synonimy tolerancji?

    > KK zbyt mocno żyje wyobrażeniami i domysłami do tego kłamiąc na temat
    > rzeczywistości.

    Nie sciemniaj. Padl konkretny zarzut, wiec oczekuje konkretnej odpowiedzi.
    Jaki pedal nie moze chodzic po ulicy? Konkretnie. Jeden znany przypadek.

    > Ile znasz osobiście osób o orientacji homoseksualnej?

    Nie wiem ile znam. Wogole mnie to nie obchodzi.

    > Ile z tych osób wychowuje dzieci?

    jak wyzej.

    Pozdro.. TK