  • Data: 2014-07-14 14:11:50
    Temat: Re: Jezioro
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:lq08ss$oek$1...@d...me...

    > ROTFL. Ty naprawdę wierzysz w to co piszesz?

    Założenie że ktokolwiek w watykanie śledzi wypowiedzi polskich księży jest
    idiotyczne. Nie jesteśmy pępkiem świata. To że nasze gazety rozdmuchują
    czyjeś wypowiedzi to nic nie znaczy. Nie wiem, ilu jest katolików na
    świecie, ale Polacy stanowią pewnie jakiś pojedynczy procent/procenty
    całości. W tej małej (w ogólnym rozrachunku) garstki jakiś procent głosi coś
    sprzecznego z nauka KK. Trzeba być idiota by na tej podstawie odgadywać jaka
    jest nauka całego KK.

    > aha. Czyli to atakowani przez Kościół sa winni temu, że nic nie robią.

    Nie rozumiem tej pokrętnej logiki.

    Kościół (wspólnota) nikogo nie atakuje. Atakować mogą _jednostki_ i
    oczywiście te jednostki powinny zostać ukarane. Bierność wobec tych
    jednostek jest zła. Tak samo jak bierność wobec jakiegokolwiek innego zła
    też jest zła.

    Pozdrawiam
    Ergie