  • Data: 2014-07-14 14:35:29
    Temat: Re: Jezioro
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    > Podawałem wielokrotnie, kłamco.

    Nie nie podałeś. Najpierw wiłeś się jak wąż, później zmieniłeś zdanie ale
    nie przyznałeś do błędu.

    > To jest totalny bełkot powstały z wydestylowanej hipokryzji. "Nie
    > dyskryminujemy Murzynów - tylko potępiamy ich jawną ciemność".

    ROTFL. Humanizm hipokryzją :-)

    Potępianie czynu nie osoby to domena nie tylko katolików, ale wielu religii
    i filozofii w tym humanizmu. Nie rozumiem jak można być tak ślepo
    zaprogramowanym na anty-katolicyzm aby wszystko się kojarzyło z ich nauką.
    Jak kiedyś dojrzejesz i będziesz miał dzieci to może usłyszysz że właśnie
    taka jest podstawowa zasada wychowywania: Jak dziecko robi coś złego to
    zawsze należy potępiać czyn a nie dziecko. Czyli (w skrócie) mówić "jesteś
    dobry ale postąpiłeś źle", a nie "jesteś niedobry bo postąpiłeś źle".

    > Swoją droga po raz kolejny się zdradzasz jako jeden z
    > fundamentalistycznych apologetów, a nie jako strona rzekomo neutralna.

    ROTFL - nie trzeba być katolikiem by wykazać błędy w Twoim pojmowaniu
    doktryny katolickiej, bo są one tak podstawowe że dostrzegłoby je nawet
    dziecko.

    > Jesteś kłamcą i manipulantem z objawami szkolenia katolicką przez
    > Kongregację Nauki Wiary (czyli Świętą Inkwizycję czyli katolicką

    O, i jednak doczekałem się. Argumenty się skończyły, bełkot się skończył
    zaczęły się wyzwiska, jeszcze chwila i nastanie cisza :-)

    > bezpiekę) - stosujesz wszystkie ich wykręty, manipulacje, próby zmyłek
    > oraz odwracania uwagi.

    > Kto ma choć trochę rozumu przejrzy twoje do bólu naciągane definicje
    > rodziny i miłości,

    Nie "moje" ale _słownikowe_.

    > Tutaj: *plonk*

    Już? Spodziewałem się najpierw kilku postów wyzwisk.

    Pozdrawiam
    Ergie