  • Data: 2014-07-14 14:23:53
    Temat: Re: Jezioro
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 14 lipca 2014 12:38:17 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > biedaku, nie udało się zmienić tematu w trakcie wątku?
    >
    > Reklami mi też przeszkadzają ale jak sam stwierdziłeś nie wpieprzają się
    >
    > wszędzie w życie innych jak KK.
    >

    > --
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Z reklamami w tv jest jeden myk. Reklamowane są istniejące produkty. Głównym
    produktem wszystkich religii jest wycieczka w zaświaty. Pokoje mają być maksymalnie
    dwuosobowe, doborowe towarzystwo, szwedzki stół. Przez wiele tysięcy lat każda próba
    uzyskania bliższych informacji kończyła się wcześniejszym wyjazdem na wieczne wczasy.
    A i dzisiaj są kraje w których podważenie super oferty dla mającego wątpliwości
    bardzo źle wróży. Istotą wszystkich religii jest robienie kasy poprzez zbieranie
    zaliczek na życie po śmierci. Oczywiście nie w celu zapłacenia za przyszłe atrakcje
    tylko żeby ponadnarodowe koncerny turystyczne się bogaciły a ich urzędnicy mieli
    przyszłe atrakcje za życia. W sumie należy się dziwić dlaczego Bamber Gold było złe
    bo obiecywało za kasę lepsze życie a kościół jest dobry chociaż nikt nigdy nie wrócił
    z zaświatów i nie potwierdził informacji że nie został oszukany i jest zadowolony.
    Gdzie do kurwy nędzy jest federacja konsumentów, o prokuraturze przez grzeczność nie
    wspomnę.