  • Data: 2014-07-14 16:14:01
    Temat: Re: Jezioro
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:lq0lvi$oek$2...@d...me...

    > ZTCW to inicjatywa oddolna więc nie wiem co w tym kontekście oznacza że
    > lista ma być "oficjalna". Google zwraca coś takiego:
    > http://d.polskatimes.pl/k/r/1/f8/a3/538c6ebaa05ad_z.
    pdf

    > Napisałeś: "teraz każdy może sobie sprawdzić lekarza do którego się
    > wybiera czy jest na liście czy nie"

    No i może

    > to chyba wiesz gdzie moze sobie
    > sprawdzić.

    W sieci

    > Bo skoro samtwierdzisz, ze takiej listy nie ma to znaczy, że
    > twoja poprzednia wypowiedź jest bez sensu bo nie może sprawdzić.

    Nie mam wątpliwości co do istnienia listy. Wątpliwość mam co do Twojej
    definicji "oficjalności". Po prostu nie wiem, czego oczekujesz czy tego by
    była na stronie ministerstwa czy czegoś innego.

    > ponieważ kontrakt zawiera listę zabiegów do których się zobowiązują.
    > Pacjent udając się do lekarza/szpitala/etc. mającego kontrakt ma uzyskać
    > zagwarantowane prawem świadczenia.

    Uzyska ale nie wszystkie w tym miejscu.

    > niech sobie nie wykonują ale nie tam gdzie dostają kasę publiczną. Mają
    > obowiązek wykonywać wszystkie.

    Nie, nie mają.

    Mój dentysta ma kontrakt na wypełnianie i wyrywanie jednak są zęby o których
    mówi że ich nie wypełni (bo on uważa że się nie da lub nie ma sensu)
    natomiast inny dentysta je chętnie wypełnia. Problemem jest tylko to by
    pacjent był _poinformowany_ czego może się spodziewać w konkretnej placówce
    i gdzie jest najbliższa inna która świadczy pozostałe usługi.

    > niestety

    Ale to jest _nasza_ wina. Również moja i Twoja. Właśnie tak samo jak media
    zajmujemy się deklaracjami zamiast konkretami.

    Nie pozostaje nic innego jak namówić KK do promowania homeopatyki wtedy
    szybko media zajmą się tematem i może nawet zabronią reklam tych
    pseudo-lekarstw na które Polacy wydają miliony.

    Pozdrawiam
    Ergie