  • Data: 2014-07-14 16:34:56
    Temat: Re: Jezioro
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:lq0loq$oek$2...@d...me...

    > jeżeli dyrektor szkoły lub kuratorium zacznie zamiatać czyny tego
    > nauczyciela pod dywan i zamiast zgłosić to do prokuratury przeniosą go do
    > innej szkoły to będą tak samo winni.

    Z tym się zgadzam każdy zwierzchnik za ukrywanie nieprawidłowości powinien
    odpowiadać, ale dalej to że się trafi jakiś zamiatający pod dywan nie
    świadczy o tym że taka jest doktryna jakiejś organizacji.

    > Tyle, że dyrektorzy szkół zgłaszają
    > znane im przypadki do prokuratury a KK zamiata pod dywan. I dlatego są
    > współwinni.

    Nie chcę uchodzić za obrońcę KK, ale najwyraźniej mam trochę lepsza pamięć -
    np. Poznańskie Słowiki - sprawa znana od lat i przez lata zamiatana pod
    dywan. Tak więc zamiatanie pod dywan nie jest domeną tylko KK. Ot po prostu
    ludzie. Tak samo jak wśród lekarzy są osoby które nie powinny leczyć, wśród
    nauczycieli osoby które nie powinny uczyć tak samo wśród duchownych są osoby
    które nigdy nie powinny zostać "wyświęcone".

    Pozdrawiam
    Ergie