  • Data: 2014-07-14 15:01:51
    Temat: Re: Jezioro
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:lq0hcj$oek$2...@d...me...

    > wskażesz oficjalną listę tych lekarzy?

    ZTCW to inicjatywa oddolna więc nie wiem co w tym kontekście oznacza że
    lista ma być "oficjalna". Google zwraca coś takiego:
    http://d.polskatimes.pl/k/r/1/f8/a3/538c6ebaa05ad_z.
    pdf

    > nie widzę problemu. Z dokładnością do tego, że jeśli lekarz nie wykonuje
    > pełnej listy zabiegów objetych kontraktem NFZ to nie powinien takiego
    > kontraktu mieć.

    Niby to dlaczego? Za nie wykonany zabieg nikt mu nie zapłaci więc nie ma
    powodu by komuś kto nie robi _niektórych_ zabiegów zabraniać robić inne.

    > A w wypadku tych, którzy już go mają NFZ powinien
    > kontrakt rozwiązać z winy wykonawcy. Tak samo rozumiem, że jeśli lekarz w
    > szpitalu nie realizuje wszystkich zadań to dyrektor pokaże mu, że może
    > swoje cele biznesowe realizować we własnej praktyce.

    Ale masz jakiś _konkretny_ argument czy chodzi o zwykłą złośliwość na
    zasadzie nie chcesz robić jednego to drugiego też Ci zabronimy?
    Nie ma żadnego racjonalnego powodu by lekarzom którzy nie chcą wykonywać
    pewnych zabiegów zabraniać wykonywania innych.

    > ależ proszę bardzo. Jestem za.

    Myślę, że takich osób jest znacznie więcej. No ale temat niemedialny więc
    nikt się tym nie zajmie.

    Pozdrawiam
    Ergie