    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jezioro
    Date: Mon, 14 Jul 2014 22:05:28 +0200
    <lpo7u1$pgi$1@node1.news.atman.pl> <lpo9a7$r2r$1@node1.news.atman.pl>
    <lpoc9e$g2u$1@node2.news.atman.pl> <lpodd9$h6a$1@node2.news.atman.pl>
    <lpofkj$jg4$1@node2.news.atman.pl> <lpognv$kk3$1@node2.news.atman.pl>
    <lpok3b$o20$1@node2.news.atman.pl> <lpokpi$oni$1@node2.news.atman.pl>
    <lpolqk$ppu$1@node2.news.atman.pl> <lpon2d$r35$1@node2.news.atman.pl>
    <lpoq61$ucv$1@node2.news.atman.pl> <lpork1$vv6$1@node2.news.atman.pl>
    <lpou5i$2rd$1@node2.news.atman.pl> <lpoui2$21g$8@dont-email.me>
    <lppmin$sdg$1@node2.news.atman.pl> <lppn8b$447$30@dont-email.me>
    <lq06hj$tf8$1@node1.news.atman.pl> <lq08ss$oek$13@dont-email.me>
    <lq0heg$e9e$1@node2.news.atman.pl> <lq0i56$oek$22@dont-email.me>
    <lq0ljv$ii1$1@node2.news.atman.pl> <lq0loq$oek$25@dont-email.me>
    <lq0pqq$n2v$1@node2.news.atman.pl> <lq0r5i$nk4$2@dont-email.me>

    W dniu 2014-07-14 16:57, masti pisze:

    > ale ta organizacja udaje, że nic się nie stało. Doktryna jest jej
    > wewnetrzną sprawą. Ona cała podlega prawu. Na jej nieszczęście swieckiemu.

    W tym co piszesz masz sporo racji. Jednak nieprawda jest, ze organizacja
    to popiera. W ostatnich latach sporo sie zmienia. Od samego papieza (nie
    tylko Franciszka) slychac przeslanie, ze to jest zla praktyka. Kosciol w
    Ameryce tez z tego powodu mial problemy i musial sie z tym uporac. W
    zeszlym tygodniu bodaj i nasi kardynalowie glosno o tym prawili. Tak
    wiec od pewnego czasu slychac glos kosiola, ze nie ma na to
    przyzwolenia. Czy pozno? Oczywiscie, ze tak. Ale lepiej pozno niz
    wcale. Generalnie kosciol ma pare rzeczy na sumieniu i chyba nikt nigdy
    nie mowil, ze jest swiety. Mnie cieszy to, ze reaguje i wyciaga wnioski,
    ale nie oczekuje, ze kiedys bedzie idealny.

    Pozdro.. TK