  • Data: 2014-07-15 11:58:21
    Temat: Re: Jezioro
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:lq2nc6$fgi$...@d...me...

    > ROTFL

    Palnąłeś bzdurę jakoby listy nie było i zamiast to sprostować to się
    śmiejesz. Po co to robisz?

    > jest lista ale nic nie znaczy. ROTFL

    Czyli jednak jest? Ok to teraz posprzątaj kilka poprzednich wypowiedzi gdy
    twierdziłeś że jej nie ma.

    > nie wiem. A Ty wiesz? Zagwarantujesz, że nie?

    Po co dyskutujesz o deklaracji skoro nie wiesz czego dotyczy? Może najpierw
    ją przeczytaj, zrozum, a dopiero później wysnuwaj jakieś wątpliwości na
    temat leczenia złamanych nóg.

    Pozdrawiam
    Ergie