  • Data: 2014-07-15 12:13:06
    Temat: Re: Jezioro
    Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-06-28 21:17, Budyń pisze:
    > Użytkownik "uzytkownik" <a...@s...pl> napisał w wiadomości
    >
    > mówie o tych którzy nie zostali poddani zadnym fizykochemicznym procesom
    > zabezpieczania.
    > Zresztą problem jest matematyczny - wystarczy wykazac ze jeden jedyny
    > fakt nie ma wytłumaczenia fizycznego a wyjdzie na to ze istnieje coś
    > poza materialnym swiatem realistów. Wszystko jedno czy to bedzie
    > medyczne zdarzenie, lewitacja czy cokolwiek innego. A przykładów do
    > badania jest dużo.
    > Zresztą ciekawe jest podejscie ateistyczne w sprawach medycznych -
> [...]

    Powiedz mi dlaczego te cuda są takie błahe? Dlaczego na przykład komuś
    noga albo ręka nie odrośnie? To byłby cud. A to, że Ty nie jesteś w
    stanie wyjaśnić dlaczego nowotwór się cofnął, albo dlaczego mamut
    zachował się w idealnym stanie po kilkudziesięciu tysiącach lat, to nie
    świadczy o tym, że są to cuda, tylko o Twoich ograniczeniach
    intelektualnych. A w ogóle zabawne było szukanie "cudów" na siłę przed
    beatyfikacją Wojtyły. No i znaleźli - kobieta, która leżała na tej samej
    sali szpitalnej co papież i wyzdrowiała. Lekarze nie rozumieją dlaczego,
    a ja nie rozumiem dlaczego na dzisiaj zapowiadali deszcz, a jest
    patelnia. To się nazywa prognozowanie numeryczne :)

    Pozdrawiam,
    MW