  • Data: 2014-07-15 21:30:44
    Temat: Re: Jezioro
    Od: uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-07-15 08:38, Budyń pisze:

    > Antykoncepcja prowadzi do aborcji, na to wskazuja szacunki z ktorymi
    > nie osmieliles sie polemizowac. Szeroko stosowana aborcja powoduje 1)
    > relatywizacje pojecia dobra i zła oraz 2) osłabienie godnosci osoby
    > ludzkiej. A 1 i 2 daja mozliwosc stosowania eutanazji. I dziwnym
    > przykladem eutanazje wprowadzily te kraje gdzie aborcja jest powszechna.

    I zapewne aborcję i eutanazję wprowadziły te kraje, w których uczy się
    dzieci jak zakładać prezerwatywę na banana? :)
    Wybacz, ale to co napisałeś po prostu mnie śmieszy wyjątkowo prymitywną
    argumentacją :)

    > tam było pytanie - czy chcesz zeby tego uczyli twoje dziecko?

    Tak! Chcę tego!
    Wolę, aby moja córka była w pełni świadoma zwłaszcza, że ma chłopaka.

    > nie odpowiedziales. Bo problem zapewne jest dwojaki i niespojny- z jednej strony
    zapewne wcale nie masz ochoty zeby twoje dziecko bylo uczone seksualnosci od malego,

    Chcę, aby moje dziecko było uczone od małego czym jest seksualność i
    seks, czym są środki antykoncepcyjne i jak się je stosuje. Chcę, aby
    była świadoma czym jest ciąża i jakie niesie ona zobowiązania. Chcę aby
    wiedziało o wszystkim, a samo zdecydowało co jest dla niego najlepsze.
    Dlatego też dość swobodnie rozmawiamy o seksie.

    > a z drugiej strony zona katoliczka ma opory do stosowania roznych tam wynalazkow,
    a ty jestes na to wsciekly.

    Na początku miała opory, ale ma też ogromny temperament i udało nam się
    wypracować zadowalające obydwie strony metody :)
    Akurat tutaj nie mamy problemów.

    > Nie ma dobrego rozwiazania - albo twoja frajda/wygoda, albo krzywda dziecku.

    Nie rozumiem co masz na myśli?

    > ps. gdybys chcial odpowiadac przenies to do tego drugieko watku jesli mozesz

    To trzeba było to napisać w tym drugim wątku.